کانال ربات سازی تیم فونکس

کانال فونکس اخبار ربات ها و اپدیت ها و...
مشخصات بلاگ
کانال ربات سازی  تیم فونکس

اولین کانال منتشر کننده سورس های کمیاب

بایگانی
پنجشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۲ ب.ظ

یک کا مخاطب برای تلگرام

📤 دریافت 

نوع : یک کا ممبر ایرانی 
توضیحات : یک کا ممبر ایرانی داغ داغ 😎 مخصوص شما 
روش استفاده فایل را دانلود کنید بعد وارد فایل شوید مخاطب ها ذخیره میشوند 
توجه !! باید موبوگرام داشته باشید تا بتونید اد کنید 😎
📁 آموزش دانلود فایل 
برای دانلود بر روی 📤 دریافت کلیک کن تا به صفحه دانلود منتقل شوی
حجم فایل : 179 کیلوبایت


موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۶/۰۴/۰۸
محمدرضا پور عابدینی

نظرات  (۲۱)

سلام من باکامپیوتر میخوام مخاطب هارو تو کانکتم ذخیره کنم ولی نمیتونم نمیدونم چطوری لطفا راهنماییم کنید اینم آیدی تلگراممه @saboki78لطفا بیاد تلگرامم بگید هرکی بلده ممنون میشم
سلام من باکامپیوتر میخوام مخاطب هارو تو کانکتم ذخیره کنم ولی نمیتونم نمیدونم چطوری لطفا راهنماییم کنید اینم آیدی تلگراممه @saboki78لطفا بیاد تلگرامم بگید هرکی بلده ممنون میشم

چطوری همه مخاطبین رو به کانالم عضو کنم تلگرام همش 200 عضو که بیشتر نمیشه اد کرد لطفا راهنماییم کنید

چطوری همه مخاطبین رو به کانالم عضو کنم تلگرام همش 200 عضو که بیشتر نمیشه اد کرد لطفا راهنماییم کنید

مخاطب ها تو گوشی هستند ولی فقط ۴ تا شون تو 

موبوگرام اومده بگید چیکار کنم؟

ببینین بچه ها بعضیا سوال کردن مخاطبین رو چجوری وارد تلگرام کنن که میرید توی تنظیمات تلگرام بعد اخر اخر یه نسخه نوشته رو اون نگه دارید یه شکلی میاد باز نگه دارید میاد وارد کردن مخاطبین رو اون بزنین اوکیه

اونایی هم ک میگن بیشتر ۲۰۰ تا تو کانال نمیشه درسته نمیشه محدودیت داره تلگرام تو گروه مستونید ادد کنید

چرا نمیشه ممبر ها رو تو گروه ادد کرد؟؟

وقتی که میخوام ادد کنم میزنه این کاربر رو به دلیل حریم خصوصی نمیشه ادد کرد؟؟

ممنونم از وب عالیتون

موفق و پیروز باشید با تشکر

میشه اسکرین شات بگیری و بفرستی

من مخاطبین را وارد کردم اما فقط ۲ تاشون ط تلگرام بودند چیکار کنم

والا واسه من هیچکدوم تو هیچ پیامرسانی نیومدن.

سلام آقا مرداد شما گفتین اخراخر یه نسخه هستش میشه اسم اون نسخه رو بگین

 

اصلا هیچکدوم اد نمیشه میزنه حریم خصوصیشون بسته اس

مخاطبین همه بدون صفر هستن تلگرام نمیتونه شناسایی کنه

چجوری مخاطبین را پاک کنم؟

از داخل سیم کارت

همشون حریم خصوصی دارن نمیشه که

عالی

@gavazn3

البوم جدید علی سورنا

فقطو فقط مخاطبه هیچکدوم مال تلگرام نیستن اصلا تلگرام ندارن دان نکنید

عالی بود

اما از این هزار نفر     ۱۰۰ نفر بیشتر رو نمیشه اد کرد

تنظیماتشون اجازه نمیده

سلام من یه سری اسم و فامیلی + شماره تمای دارم میخام به صورت مخاطب تلگرام تبدیل کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی